Ливан



 В момента съм в Ливан, в Тир :) Нямам възможност да пиша много, а се случват невероятни неща всеки ден, срещам страхотни хора и на такива красиви места попадам, че ми е трудно да ги опиша. Вече две седмици съм на пътя, стопът е страхотен в Сирия, не толкова добър в Ливан, а утре тръгвам за Йордания, ще видя там как ще е. Хората са супер мили и гостоприемни в Сирия, а за Ливан не мога да кажа много добри неща, не ми допадат като манталитет и поведение, затова и кратко останах в страната. Сега съм на каучсърфинг при босненец, много приятен човек. Утре ще минавам две граници и много километри, така че сега се подготвям откъм теория (карти и пътища) и след малко отивам да ям фалафели :)) Тук плажът е на 10 метра от мен, има палми докъдето ми стигат очитe


Успях да кача само няколко снимки от Сирия, но по-добре от нищо. Иначе снимки имам вече стотици. Записвам си и всичко за пътуването само че на хартия и като имам някъде нет за цял ден ще препиша нещичко

  Алепо


Палмира


Местни хора


Crack De Chevalier


Палмира


Камилата Казанова

Джамията Омаяд,Дамаск



На стоп в пустинята


Няма коментари: