Малко снимки за цвят :)

Снимките са смесени от няколко държави, не ги подбирах много, защото бързах да кача докато мога

слонска му работа :))

Това насекомо, с което си играех поне 10 минути, се оказа отровно, но като всяко друго животинче като няма причина да хапе, не хапе 
На пазар в Замбия (вдясно клекналият е Чеди, който ме взе на стоп през цяла Замбия, а тук си купуваше фъстъци :))

семейството, което ме приюти в Габороне
красавица до водопадите Виктория
много любопитни очи събира палатката ми, дори хората, които ме канят да спя в дворовете им, не могат да скрият интереса си към това чудо на техниката :)))
тези не ги е страх, че ще се скърши клонката :)
От водите на река Замбези се подава огромната глава на прозяващ се хипопотам :))
Къщички покрай река Окаванго
африкански стил :)
Крави пресичат река Окаванго, която е пълна с крокодили 
Слон в Боцвана :)
Хараре - един много зелен град
В Зимбабве
Планини в западната част на Мозамбик
Първата ми сутрин в ЮАР - гледката пред палатката ми :))

Малка част от водопадите Виктория в Зимбабве
Никога не ще забравя тези очи...





4 коментара:

Анонимен каза...

Много вдъхновяващи снимки, Тери! Благодаря ти, че ги сподели! Надежда

feet relief каза...

Хей, Тери, май си срещнала Пумба по пътя :) Чудесни снимки, поздрави!

Ivaylo каза...

Не е Пумба, прасето Гошо е :))

Tery каза...

Гошо или Пумба - все е страшен сладур! :)